קידום ברשתות החברתיות

קידום ברשתות החברתיות

כשמדברים על קידום ברשתות החברתיות חשוב קודם להסביר מי הן בעצם אותן 'רשתות חברתיות'?
ובכן, מדובר כמובן על הגופים המוכרים לנו יותר כ- facebook , twitter , google+ , linkedin , pinterest , instagram , youtube ועוד, אותם אתרים בהם מבלים שעות רבות מספר עצום של אנשים מכל מקום בעולם. בעזרת הרשתות החברתיות ניתן לשווק ולקדם עסקים תוך ביסוס קשר עמוק וישיר בין העסק ללקוח עצמו.

קידום ברשתות החברתיות – עסק שלא שם, 'לא קיים'

כמובן שהבסיס לנוכחות של כל עסק באינטרנט הוא אתר אינטרט המהווה את 'כרטיס הביקור' האישי שלו אבל בעידן הטכנולוגי שלנו אי אפשר להסתפק רק בזה, מה גם שקידום ברשתות החברתיות בסופו של דבר תורם לקידום האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל.
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו לערוץ תקשורת מרכזי, לאנשים פרטיים ולעסקים בפרט. עם מיליוני גולשים מידי יום – חוסר ייצוג ברשתות החברתיות משמעו אובדן לקוחות פוטנציאליים בכל רגע נתון.

שיווק עסקים ברשתות החברתיות, מה שנקרא Social Media Marketing – SMM, מאפשר לעסק שלך להיראות, להישמע, וליצור קשר שוטף עם לקוחות חדשים וותיקים, על בסיס יומי והדוק.

עסקים שונים – רשתות שונות

גם אם העסק שלך מופיע בכל הרשתות החברתיות – לא בטוח שימצאו אותו. כמו כן, לא כל הרשתות החברתיות מתאימות לכל עסק, יש לבנות אסטרגיית שיווק ספציפית שתשיג את המטרות והיעדים שלכם;

יש לחשוב קודם מה מתאים לעסק שלך? האם מדובר בעסק עם חנות – לדוגמא בגדים, תכשיטים, תיקים?
מלבד דף פייסבוק, לעסקים מסוג זה אולי יתאים גם ייצוג בחנויות און-ליין דוגמאת etsy ומרמלדה מרקט לצד הופעה ב pinterest וב- instagram.

האם העסק שלכם הוא עסק מקומי, ארצי, עולמי? לאיזה קהל יעד העסק שלכם פונה?
באמצעות שיווק נכון ברשתות החברתיות ניתן להתאים את קהל היעד אליו פונים מבחינת גיל, מיקום, תחומי עניין וכו' וכך לפנות באופן מדוייק יותר לקהל יעד איכותי.

בסופו של דבר, מדובר בהגדלת הרווח שלכם

איך שלא תסתכלו על זה, קידום נכון של העסק שלכם ברשתות החברתיות לאורך זמן יגדיל את הרווח וישיג את מטרת העסק.
תגבירו את כניסת הגולשים לאתר שלכם, תוכלו לתת מענה ולבסס את הקשר עם הלקוחות, להגיע בקלות לקהלי יעד מוגדרים ובסופו של דבר – להגדיל את אחוזי המכירות והשימוש בשירות שאתם מציעים.