דף נחיתה

דף נחיתה – למה הוא כל כך חשוב?

למה דפי נחיתה כל כך חשובים?  פשוט כי הם יכולים לחסוך לכם הרבה כסף בתקציבי הפרסום הממומן שלכם. דפי נחיתה שמעוצבים ובנויים נכון פשוט עושים את העבודה שלשמה נוצרו – להמיר את כניסות המשתמשים ללידים רווחיים.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט אשר מטרתו העיקרית הינה לגרום למשתמש להשאיר את פרטיו על מנת שנוכל ליצור איתו קשר  במועד מאוחר יותר. דף נחיתה בנוי בקפידה יהיה מוכוון מטרה. מה זה אומר? שדף הנחיתה הספציפי כולו מעוצב ובנוי על מנת לדבר בצורה מיטבית עם קהל היעד המוגדר שלכם.

למה חשוב להשתמש בדפי נחיתה?

במידה וגם אתם שולחים את רוב קהל הפרסום שלכם (אם זה דרך פרסום ממומן, פייסבוק, או רשימת דיוור) אל דף הבית שלכם, אתם מפספסים הזדמנות ענקית להרוויח לקוחות פוטנציאלים. סביר להניח שדף הבית שלכם לא עבר אופטימיזציה לכל קמפיין פרסום שאתם מריצים. דפי נחיתה מאפשרים לנו לעשות אופטימיזציה מלאה ומקיפה לכל דף בנפרד על מנת שאחוזי ההמרה שלנו יעלו דרמטית. זכרו, לכל קמפיין פרסום נצטרך להגדיר קהל יעד. לאחר מכן, נוכל להשתמש בנתוני קהל היעד על מנת לבנות דף נחיתה אשר מותאם באופן מיטבי לאותו קהל.

לדוגמא, נניח שהשקתם מודעת פרסום בפייסבוק על אירוע חדש שאתם מפיקים בחברה. האירוע הוא לא אירוע אשר מתרחש על בסיס קבוע ופרטים עליו לא מופיעים בדף הבית. אם תשלחו את המשתמש שלחץ על מודעת הפרסום אל דף הבית של האתר שלכם, הוא פשוט לא יידע מה לעשות. נכון, הוא יכול לגשת לדף צור קשר ולהשאיר הודעה לגבי האירוע המדובר. זו דרך ממש לא טובה לתקשר עם קהל היעד על האירוע שלכם (זכרתם להגדיר קהל יעד?).

הדרך הנכונה לקבל פרטי התקשרות של אנשים המעוניינים להשתתף באירוע הקרב ולבנות דף נחיתה ייעודי לאירוע זה. בדף הנחיתה יופיעו כל הפרטים הרלוונטיים לאירוע, טופס השארת פרטים וכמובן מספר טלפון לבירורים נוספים. בפשטות ובאלגנטיות, בדרך זו אתם מקלים על קהל היעד שלכם ומראים לו את הדרך אל האירוע. אחוזי המרה גבוהים משמעותית מובטחים.

אז איך בונים דף נחיתה מנצח?

השתכנעתם? רוצים לבנות את דף הנחיתה הבא שלכם? הנה מספר טיפים להצלחה –

  1. הגבילו את הניווט החוצה מדף הנחיתה. כבר השקעתם, הגדרתם קהל יעד, המעצב שלכם שיחק אותה ויצר לכם דף נחיתה מושלם שעושה חשק להשאיר פרטים – אין שום סיבה לתת למשתמש את האפשרות לצאת מדף הנחיתה. תנו את הפוקוס לטופס יצירת הקשר על מנת שישאיר את פרטיו.
  2. אל תבלבלו את המוח. הכוונה כמובן היא, שתכתבו אך ורק את הפרטים הרלוונטיים לאותו אירוע שאתם משיקים עכשיו. אין צורך להעמיס על המשתמש בכל מיני הגיגים על כמה המותג שלכם נפלא וחדשני. מידע רלוונטי וברור ישרת את המטרה בצורה הטובה ביותר.
  3. טופס השארת פרטים קצר ולעניין.  אל תבקשו מקהל היעד שלכם פרטים שאתם לא צריכים. לא פעם נחתתי בדפי נחיתה שביקשו את כל קורות החיים שלי, כמובן שהתעצלתי ופשוט סגרתי אותו. ברוב המקרים, על מנת לסגור עסקה עם לקוח, אתם צריכים רק את שמו ודרך התקשרות איתו (טלפון או מייל). המכירה עצמה תתבצע במייל ממשיך או בשיחת טלפון.
  4. וודאו שיש CTA ברור. CTA (Call to action) יכווין את המשתמש אל המטרה. כל הגולשים כיום מחליטים תוך מספר שניות בודדות האם הם יישארו בדף או לא יישארו. וודאו שהם יודעים מה מטרת הדף ברגע בו הם נכנסו אליו. 

אם גם אתם משקיעים המון משאבים בהשגת Traffic לדפים שונים באתר שלכם, וודאו שישנם דפי נחיתה מתאימים. בצורה זו תחסכו המון כסף ותגדילו את מעגל הלקוחות שלכם.